20 مدل آرایش چشم جذاب و فوق‌العاده که هیچ جای دیگری نمی‌بینید!
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1402
نظرات

در این مقاله با بیست مدل آرایش چشم آشنا خواهید شد. آرایش چشم چشمانی گیراتر و جذاب‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورد. اما اینکه این کار را به‌درستی انجام دهید و آرایش مناسبی برای چشمان خود را انتخاب کرده باشید، در زیبایی چشمان شما تأثیر بسزایی دارد. ازاین‌رو،‌ لازم است که از سبک‌های مختلف آگاهی داشته باشید،‌ آن‌ها را بر روی چشمان خود امتحان کنید و سبک مناسب را انتخاب نمایید.

به این منظور،‌ ما تعدادی از زیباترین و پرطرف‌دارترین سبک‌های آرایش چشم را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما قرار داده‌ایم. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید بهترین مدل آرایش چشم را که مناسب صورت و شخصیت شماست، انتخاب نمایید. برای آشنایی با آن‌ها به مطالعه ادامه دهید.

مدل آرایش چشم صورتی طلایی

اگر همواره به فرهنگ کشور خود افتخار می‌کنید و زیبایی‌های آداب‌ورسوم گذشته را دریافته‌اید، قطعاً از لباس‌های سنتی به‌راحتی نمی‌گذرید. لباس‌های سنتی زیبایی منحصربه‌فردی دارند و اغلب از پارچه‌هایی با رنگ‌های شاد دوخته می‌شوند. آرایش چشم صورتی طلایی می‌تواند با لباس سنتی هماهنگی عالی داشته باشد و چشمان شما را درخشان کند.

آرایش چشم صورتی طلایی

مدل آرایش چشم اسموکی صورتی غلیظ

آرایش چشم اسموکی صورتی غلیظ همراه با سایه‌هایی از رنگ طلایی ترکیب بسیار زیبایی خواهد ساخت. خط چشم‌های غلیظ و واضح این آرایش را به اوج خود رسانده و از آن یک مدل آرایش چشم بی‌نظیر می‌سازند. این نوع آرایش چشم،‌ چشم‌های شما را به طرز حیرت‌انگیزی زیباتر می‌کند.

مدل آرایش چشم اسموکی صورتی غلیظ

مدل آرایش چشم عربی

قطعاً بارها اسم آرایش عربی به گوش شما خورده است و یا نمونه‌هایی از آن را دیده‌اید. پس احتمالاً می‌دانید که آرایش چشم عربی، غلیظ است. این سبک آرایشی ظاهر شما را به نحو مطلوبی تغییر می‌دهد و چشمان شما را گیرا و جذاب می‌کند.

مدل آرایش چشم عربی

مدل آرایش چشم زرد و سبز

اگر به دنبال آرایش چشم شادتر و سبک‌تری نسبت به آرایش چشم عربی می‌گردید، ما به شما آرایش چشم زرد و سبز را پیشنهاد می‌‌کنیم. این مدل آرایش چشم، جذابیت چشم‌های شما را به میزان زیادی افزایش بالا می‌برد و درعین‌حال، شما را شاداب و پرنشاط نشان می‌دهد.

مدل آرایش چشم زرد و سبز

میکاپ طاووسی

آرایش چشم طاووس،‌ آرایشی غلیظ است که چشم‌های شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد. همان‌طور که از نام آن پیداست، در این سبک از آرایش چشم، چشم‌های شما همانند یک پر طاووس آرایش می‌شوند. این مدل برای آنهایی مناسب است که عاشق رنگ هستند و از پررنگ بودن رنگ‌ها نمی‌ترسند.

میکاپ طاووسی

مدل آرایش چشم پلنگی

درصورتی‌که به دنبال مدل آرایش چشم جدیدی می‌گردید که تمام توجهات را به سمت شما جلب کند، لازم است کمی نترس باشید و آرایش چشم پلنگی را امتحان کنید. این آرایش چشم نشان از علاقه فرد به حیوانات و حیات‌وحش دارد. آرایش چشم پلنگی عالی برای ابراز عشق شما به حیوانات است.

مدل آرایش چشم پلنگی

مدل آرایش چشم سبز براق

این آرایش چشم نیز استفاده بی‌مهابا از رنگ سبز را می‌طلبد. آرایش چشم سبز براق با یک سایه سبز شاین زیبایی چشم‌های شما را چندین برابر کرده و آن‌ها جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد. این سبک آرایش چشم غلیظ است و می‌تواند پاسخگوی مناسبی برای کسانی باشد که به رنگ‌های غلیظ علاقه دارند.

مدل آرایش چشم سبز براق

میکاپ به سبک راکر

اگر به نبال آرایش مناسبی برای یک شب خاص می‌گردید،‌ آرایش چشم راکر انتخاب بسیار مناسبی است. این آرایش چشم‌های شما را گیراتر و اغواگر کرده و به جذابیت شما می‌افزاید. برای داشتن ظاهری مسحورکننده می‌توانید این آرایش را با یک لباس سنتی اعمال نمایید.

میکاپ به سبک راکر

مدل آرایش چشم سبز تیره و بنفش

مدل آرایش چشم رنگارنگ می‌تواند شادابی، شور و نشاط شما را به نمایش بگذارد. آرایش چشم سبز تیره و بنفش با خط چشم ضخیم شما زمان به عقب برده و شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. برای داشتن این ظاهر از سایه‌های سبز تیره، صورتی بنفش و نقره‌ای بهره ببرید.

مدل آرایش چشم سبز تیره و بنفش

مدل آرایش چشم صورتی روشن

اگر در پی یافتن یک مدل آرایش چشم پف دار هستید،‌ می‌توانید این سبک آرایش چشم را انتخاب کنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. یک سایه صورتی روشن و با یک خط چشم نازک آرایش مناسبی برای یک قرار عاشقانه یا یک رویداد سنتی به نظر می‌رسد.

مدل آرایش چشم صورتی روشن

آرایش چشم رز طلایی و قهوه‌ای

آرایش چشم رز طلایی و قهوه‌ای، آرایش چشم ساده‌ای است که ظاهر شما را به طرز مطلوبی دگرگون می‌کند. برای داشتن این نوع آرایش،‌ مطابق تصویر،‌ سایه‌های رز طلایی و قهوه‌ای را به میزان کمی بر روی پشت پلک خود بکشید. این مدل ارایش چشم ملایم دخترانه زیبایی خیره‌کننده‌ای را به شما می‌بخشد و برای استفاده روزانه مناسب است.

آرایش چشم رز طلایی و قهوه‌ای

مدل آرایش چشم مشکی و برنزی

آرایش چشم مشکی و برنزی،‌ یک مدل آرایش چشم عروس پرطرف‌دار است؛ اما درعین‌حال می‌تواند زیبایی مسحور‌کننده‌ای را به شما ببخشد. سایه سایه‌های مشکی و برنزی شما را در هر نوع پوششی فوق‌العاده جلوه خواهند داد. حتی می‌توانید این آرایش ساده را با لباس‌های سنتی خود امتحان کنید.

مدل آرایش چشم مشکی و برنزی

مدل آرایش اسموکی خنثی

شما می‌توانید خود را از این آرایش چشم اسموکی با اعمال سایه‌های سیاه و خنثی بهره‌مند کنید. این آرایش را زمانی بر روی چشم خود پیاده کنید که به سرکار می‌روید. این مدل آرایش چشم لایت یک آرایش معمولی و روزانه عالی است.

مدل آرایش اسموکی خنثی

مدل آرایش چشم مشکی

نوعی دیگری از آرایش‌های اسموکی چشم، آرایش چشم مشکی نام دارد. انجام‌دادن این آرایش بر روی چشم خود بسیار ساده و راحت است. اما این سبک آرایش در عین سادگی زیبایی نفس‌گیری به شما هدیه می‌دهد. ازاین‌رو،‌ می‌توانید در موقعیت‌های خاص و در فضای باز از آن بهره ببرید.

مدل آرایش چشم مشکی

میکاپ به سبک گرادیان

اگر چشمانی به رنگ دریا دارید و نمی‌دانید که چه مدل آرایش چشمی می‌تواند زیبایی چشمان شما را به نمایش بگذارد، آرایش چشم گرادیان را امتحان کنید. این نوع آرایش رنگ چشمان یا لنز‌های آبی شما را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد و زیبایی خاصی به آن‌ها می‌بخشد.

میکاپ به سبک گرادیان

میکاپ براق

سایه‌های شاین می‌توانند چشمان شما را خیره‌کننده‌تر از هر زمان دیگری نشان دهند. اگر برای یک قرار عاشقانه آماده می‌شوید،‌ انتخاب این نوع آرایش می‌تواند به چشمان شما جادو ببخشد. چشمان براق شما می‌تواند نظر هرکسی را به خود جلب کند.

میکاپ براق

میکاپ تابستانی

تابستان پر است از حس گرمای لذت‌بخش خورشید و رنگ زرد بی‌بدیل آن. در تابستان خورشید انرژی فراوانی را به زمین می‌بخشد. اگر شما هم در تابستان پرانرژی شاداب هستید،‌ می‌توانید با مدل آرایش چشم روشن و تابستانی خود آن را به نمایش بگذارید.

میکاپ تابستانی

مدل آرایش چشم تیلور سوئیفت

آرایش چشم‌های ساده و درعین‌حال بسیار زیبا،‌ امروزه طرف‌داران بسیاری دارد. آرایش تیلور سوئیفت نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند منبع الهام مناسبی برای شما باشد. اعمال آرایش چشم‌های او کار بسیار ساده‌ای است. این آرایش که شما را بسیار زیبا‌تر نشان می‌دهد،‌ انتخاب مناسبی برای یک مراسم غیررسمی است.

مدل خط بال‌دار

به‌منظور داشتن یک آرایش چشم منحصر‌به‌فرد می‌توانید آرایش چشم بال‌دار را برگزینید. این نوع آرایش چشم با یک سایه خنثی و یک خط چشم بال‌دار ایجاد می‌شود. اعمال این مدل آرایش چشم ساده بسیار راحت است و انتخاب فوق‌العاده‌ای برای آرایش روزمره شما محسوب می‌شود.

مدل خط بال‌دار

مدل آرایش چشم اسموکی آمبره

آرایش چشم اسموکی آمبره یک مدل ارایش چشم ملایم است که می‌تواند چشمان شما را در مرکز توجه قرار دهد. این مدل آرایش نیز همچون نمونه‌های قبلی برای آرایش روزانه مناسب است. اعمال این سبک آرایش چشم نیز به سبب نداشتن خط چشم، بسیار ساده است.

مدل آرایش چشم اسموکی آمبره

معرفی محصول: پالت سایه شون مدل Dramatic

یکی از اصول اولیه آرایش کردن بهره‌مندی از موادی مناسب و باکیفیت است. کیفیت مواد تأثیر زیادی در زیبایی شما پس از آرایش دارد. در آرایش چشم یکی از مهم‌ترین مواد مورداستفاده سایه چشم است. اگر سایه چشم شما به‌خوبی بر روی پوست پلک بنشیند و فرو نریزد، زیبایی مدل آرایش چشم شما برای مدت زیادی تضمین می‌شود. ما قصد داریم به شما یک پالت سایه عالی را معرفی کنیم که هرگز از خرید آن پشیمان نمی‌شوید. این پالت، پالت سایه چشم شون مدل Dramatic است.

پالت سایه چشم شون مدل Dramatic تنوع رنگ مناسبی دارد و بیشتر برای بانوانی مناسب است که علاقه‌ای به سایه‌های رنگارنگ ندارند. این پالت چهار رنگ سایه دارد که براق و مات هستند. سایه‌های موجود در این پالت همگی لطیف و مخملی هستند و برای پوست‌های حساس پیشنهاد می‌شوند. این سایه‌ها بافت سبکی را بر روی پوست شما تشکیل می‌دهند و تا مدت‌زمان زیادی بدون تغییر باقی می‌مانند. این سایه می‌تواند به شما در اعمال یک آرایش طبیعی کمک کند.

معرفی محصول: پالت سایه شون مدل Dramatic

 



تعداد بازدید از این مطلب: 154
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود